Toronto
27 september 2015 - Toronto, Canada
Ik wist al dat een blog bijhouden lastig ging worden :'). Blijkt inderdaad waar. Tis wat drukjes geweest, maar nu even tijd!
Vooral druk geweest met al mn lessen en leeswerk... Maar daarnaast ook naar twee salsalessen geweest en een volleybalwedstrijd gehad met het team van onze verdieping. Dus ook leuke dingen!
Salsa lessen waar ontzettend leuk, dus ben benieuwd naar deze week. En onze eerste volleybalwedstrijd hebben we gewonnen! Zeker nog wel wat werk aan de winkel, maar moet wel goedkomen.
Gisteren zijn we met bijna iedereen van onze verdieping naar Toronto geweest. En dat was gaaf!! Uiteraard moet je dan even de toerist uithangen en natuurlijk naar de CN tower. En er op natuurlijk! Je kon naar twee verschillende verdiepingen, en wij wilden uiteraard naar de hoogste. Kostte wat, maar dan heb je ook wat haha. En bovendien hadden we een gratis honkbalwedstrijd, want dat was vrij goed te zien van bovenaf. Go Blue Jays! :)
Daarna zijn we naar het aquarium naast de CN tower geweest. Was ook erg leuk, haaien bekijken :P.
Daarna heerlijk chinees gegeten in Chinatown. Daarna naar een pub geweest, om te wachten tot de bus weer terug ging, en even wat uit te rusten van de dag.
En vandaag? Nu weer aan de studie.. Wat niet het einde van de wereld is, het is wel interessant, maar er is nog zoveel te zien hier dat je zou willen dat het minder was haha. Maar dat zal wel goedkomen, er is gelukkig nog tijd genoeg! :)






Weer leuk om een inkijkje van jouw leven in Canada te krijgen.
Je hebt weer veel gedaan en gezien. Ik snap dat het druk is, daarom extra fijn dat je toch nog tijd maakt om wat op je blog te schrijven. Hier gaat alles goed. We wandelen nog regelmatig en gaan dinsdag varen in Dordrecht, nog van de verjaardag van tante Eva en mij. Niet zo spectaculair als Toronto natuurlijk, maar wel leuk. Nou meisje veel succes met je essay en geniet van alles. Tot de vlg. blog. Dikke kus van ons, oma.
heerlijk eten en daarna lekker uitrusten in de bus.
Volleyballen heb je toch nog nooit gedaan? Lijkt me moeilijk.
Salsadansen is hartstikke leuk. Ik heb het een keer gedaan tijdens teamuitje. Ik ging wel iedere keer links als ik rechts moest maar was toch leuk. Nou Simone veel geluk met alles wat je daar bezighoudt. Geniet ervan.
en dan chinees eten in chinatown, kan niet echter dan daar.
volleyballen heb ik ook gedaan met een ok-team, winnen verliezen maakt niet uit asdat je maar lol hebt.
salsa heb ik liever op een broodje, maar smaken verschillen .
xxx paps
Je zet je drukke leventje helemaal voort. Maar je hebt het mooi in balans weet ik:-) Een geweldig avontuur daar in canada, ver weg van hier.
Heerlijk om zowel student als toerist te zijn.
Ik ben blij dat je leuke studievrienden hebt, heb je wrs iets minder heimwee naar je vrienden hier thuis.
Succes en have fun, ik lees en geniet met je mee.
Kus, mama